سامانه گردشگری توربین رهسپار

پاسخی به نیازهای شرکت های گردشگری
در سراسر ایران

وقت پول درآوردن از اینترنته!

سامانه گردشگری توربین رهسپار با مشارکت بزرگترین خدمات دهنده‌های آنلاین خدمات گردشگری، امکانی را برای شما در نظر گرفته که به راحتی میتوانید آژانس شخصی خود را داشته باشید ودرآمد قابل توجهی را نصیب خود و خانواده خود کنید.

یک آژانس هواپیمایی خانگی به اسم شما!

شما میتوانید با عضویت در طرح مشارکت در فروش توربین رهسپار، به سادگی و در عرض چند دقیقه آژانس مسافرتی مجازی خود را داشته باشید و درست مانند یک آژانس به مسافران یا بازدید کننده‌های سایت خود خدمات گردشگری مانند بلیت هواپیما، تور و هتل بفروشید و سود خوبی ببرید…
  • راه اندازی کسب و کار با کمترین سرمایه
  • بدون نیاز به داشتن تجربه، تخصص و تحصیلات خاص
  • تعیین میزان سود توسط شما
  • دریافت وب سایت فروش محصولات گردشگری
  • تسویه حساب آنی

سیستم مشارکت در فروش توربین رهسپار مخصوص شماست که مایل هستید بدون صرف وقت و هزینه زیاد و در کنار شغل فعلی خود به یک درآمد ثابت برسید و یا حتی بصورت حرفه ای در زمینه فروش محصولات گردشگری فعالیت کنید و آن را به عنوان شغل اصلی خود در نظر بگیرید:

  افرادی که به دنبال منبع درآمد دیگری هستند

اگر شما در حال حاظر هم شاغل هستید، میتوانید حساب ویژه ای بر روی این طرح باز کنید. سیستم مشارکت توربین رهسپار به عنوان یک شغل پاره وقت میتواند مزیت‌های اقتصادی خوبی برای خانواده شما داشته باشد.

   دانشجوها

دانشجوهای سراسر کشور که قصد دارند هزینه‌های تحصیل خود را خودشان تقبل کنند و یا به دنبال کمک هزینه تحصیلی هستند، میتوانند از مزایای این طرح بهرمند شوند.

   شهرستانی ها

حتما لازم نیست تهرانی باشید! در هر کجای ایران میتوانید وارد سیستم شده و شروع به فروش و کسب درآمد کنید!

یک پروژه واقعی، برای نیازهای واقعی

نرم افزار تحت وب توربین رهسپار شامل مجمومه‌ای از راهکارهای آنلاین برای افزایش فروش بهبود ارتباطات و عملکرد آژانس‌های گردشگری است. آژانس‌های مسافرتی می‌توانند با عضویت در توربین رهسپار خدمات گردشگری مورد نظر خود را پیدا و رزرو کنند. در صورتی که شرکت گردشگری خود مجری یکی از خدمات گردشگری است، می‌تواند آنرا در سیستم تعریف کنند تا در معرض دید همکارانش قرار بگیرد و بازاریابی و فروش را به ما بسپارند. توربین رهسپار همان چیزی است که باعث دیده شدن محصولات شما و فروش بیشتر میشود.

 

 

تعریف محصولات گردشگری

رابط کاربری سریع و کارا برای تعریف انواع تورهای داخلی و خارجی و هتل گارانتی؛ سپس نمایش محصولات تعریف شده به همه همکاران در تمام آژانس‌های ایران.

 

مدیریت کاربران

تعریف، مدیریت و تعیین حق دسترسی برای کارمندان، کانترها، حسابدارها و مدیران در سیستم. هر کانتر رمز عبور خود را برای کار با سیستم دارد.

 

رزرو آنلاین

رزرو انواع محصولات گردشگری شامل تور، هتل، پرواز، بیمه، اتوبوس، قطار و … از بهترین و ارزان‌ترین تامین کننده‌های بین‌المللی با قیمت نت و بیشترین کمیسیون فروش.

 

گزارش های لحظه‌ای و دوره‌ای

مشاهده آمار و گزارش های لحظه ای و دوره ای از رزروها دریافتی و انجام شده، فروش، سود، فروش و رزرو کانترها، و بازدید از محصولات توسط همکاران.

 

یک وب‌سایت کامل

تمرکز ما بر روی هر دوجنبه محصولات و امکانات سایت آژانس‌ها بوده است و باعث ایجاد سایتی کامل از همه جنبه‌ها مخصوص آژانس‌های شده است.

 

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته و 7 روز هفته توسط تیم توربین رهسپار برای حل مشکلات احتمالی و پاسخ به هر گونه پرسش.

پیش نمایش سایت آژانس‌ها در توربین رهسپار

تجربه چند ساله ما در حوزه گردشگری و بررسی و تحلیل بازار، در کنار تخصص تیم فنی باعث تولید نرم افزاری شده است که به بهترین نحو پاسخگوی نیازهای شرکت های ارائه دهنده خدمات و آژانس‌های شناور است. توربین رهسپار تمامی این امکانات را در «سایت تخصصی آژانس‌ها» زیر یک سقف جمع کرده است.

یک سایت زیبا!

توربین رهسپار پس از مطالعه و بررسی سایت های معتبر گردشگری دنیا، کامل‌ترین، زیباترین و در عین حال ساده‌ترین نمای وب‌سایت را برای نمایش به مسافران شما طراحی نموده‌است. این UI در عین زیبایی و انعطاف، UX بالایی هم دارد که باعث رضایت مشتریان و کسب رتبه بالا توسط گوگل می‌شود.

یک CMS قدرتمند

مطالب دلخواه شما در قالب وبلاگ و یا صفحه بصورت کاملا ویژوال قابل اضافه کردن به سایت است.

شخصی سازی کامل

امکان شخصی سازی کامل و بینظیر توربین رهسپار، به شما امکان ویرایش و شخصی سازی کامل وب‌سایتتان را می‌دهد!

یک داشبورد بروز و کارا!

آخرین تکنولوژی طراحی و برنامه نویسی، منجر به تولید وب سایتی شده است که با رابط کاربری آسان، روان و سریع، به شما کمک میکند که به بهترین نحو بر روی سرویس ها، خدمات و کارمندان خود کنترل داشته باشید و روابط تجاری خود با همکاران را مدیریت کنید.
  • مشاهده و پیگیری رزروها
  • مشاهده گزارش‌های فروش و فعالیت‌های سیستم
  • مشاهده و دسته‌بندی کاربران
  • امکان ایجاد زیر مجموعه فروش
  • امکانات دیجیتال مارکتینگ عالی
  • ارسال و دریافت پیام بین همکاران
  • ریز تراکنش‌ها، ثبت فیش، پرداخت‌های آنلاین
  • ارسال و دریافت پیام بین همکاران
  • باخبرسازی بلادرنگ از رزروها
  • تنظیمات کامل سایت بصورت ویژوال

نمایش عالی در همه دستگاه‌ها

برای راحتی کار کردن با سایت، طراحی آن به گونه ای انجام شده‌است که به بهترین نحو در تمام دستگاه های آنلاین شامل کامپیوتر رومیزی، لپ تاپ، تبلت و موبایل نمایش داده شود و تجربه ای دلچسب برای کاربر به ارمغان بیاورد. کاربران سایت در برقراری ارتباط با سایت شما و با هر دستگاهی، مشکلی نخواهند داشت.

 
 

بهترین برای آژانس‌ها

توربین رهسپار بهترین راهکارهای آنلاین را در اختیار آژانس‌های بزرگتر و معتبر که ارائه دهنده خدمات هستند و همچنین آژانس‌های کوچکتر و شناور قرار میدهد.

 

راحتی استفاده

برای کار کردن با توربین رهسپار مهارت خاصی نیاز نیست. در حقیقت طراحی توربین رهسپار بگونه ای است که هر کسی براحتی میتواند از امکانات و ویژگی های آن استفاده کند.

 

هسته قدرتمند

توربین رهسپار طوری برنامه نویسی شده است که با کمترین باگ و مشکل، بالاترین کارایی را داشته باشد. در پس ظاهر زیبای توربین رهسپار، هسته ای قوی و قدرتمند وجود دارد.

 

ظاهری زیبا

زیبایی عنصر جدایی ناپذیر طراحی توربین رهسپار است. رنگ ها، منو ها، المان ها و تمای اجزا ظاهری سایت به زیبایی با یکدیگر هماهنگ هستند و از زیباترین طراحی برخوردار هستند.

 

کاربر پسند

طراحی منسجم و ساخت یافته در کنار ساختار و چیدمان صحیح باعث میشود که کاربر توربین رهسپار بهترین تجربه از استفاده آن را داشته باشد و هرگز خستگی را احساس نکند.

 

کامل و جامع

دقت در تحلیل بازار در کنار تجربه، منجر به تولید نرم افزاری شده است که غالب نیازهای شرکت های گردشگری را به بهترین نحو پوشش داده و روز به روز بهتر و کاملتر میشود.

بررسی ویژگی ها

مدیریت درون سازمانی و همکاران

مدیریت کانترها

مدیر آژانس میتواند به تعداد نامحدود کانتر برای اکانت خود معرفی کند و برای آنها نام کاربری و رمز عبور بسازد و اختیارات آنها را محدود نماید. کانتر تنظیمات آژانس را نمی‌تواند عوض کند.

مدیریت زیرمجموعه‌ها

هر آژانس می‌تواند به تعداد نامحدود نقش با دسترسی‌های مورد نظر در سیستم ایجاد کند و برای هر دسته سود دلخواه تعریف کند. به این ترتیب سایت شما «چند کاربره» و دارای زیر مجموعه فروش است.

مدیریت رزروها

رزروهای انجام شده و دریافتی قابل مدیریت هستند. آژانسی که رزروی برای تورهای خود در سیستم دریافت میکند، در داشبورد خود علاوه بر اطلاعات مسافر، اطلاعات آژانس و کانتر رزروکننده را هم میبیند.

تعریف آنلاین محصولات و خدمات

یکی از محصولات قابل تعریف توسط آژانس‌ها، تور است. برای تعریف تور جدید، لازم است آژانس‌ها بر روی دکمه «تعریف تور جدید» واقع در صفحه محصولات کلیک کرده و مراحل 6 گانه آن شامل: دسته بندی، زمان، مکان، قیمت، تنظیمات و تایید را طی کند. پس از تایید توسط ادمین، تور تعریف شده به صورت عمومی برای دیگر اعضای سایت به نمایش در می آید و قابل رزرو خواهد بود. برای سهولت بیشتر و بالا بردن سرعت، فرایند تعریف تور از تکنولوژی سمت مشتری (client side) بهره میبرد و پس از تکمیل تمامی فیلدها، اطلاعات به سرور ارسال می‌گردد.

 

زمانبندی تورها

امکان زمانبندی تورها بر اساس تاریخ و زمان ثابت و یا یک بازه زمانی، بسادگی و تنها با چند کلیک!

 

مکان برگزاری تور

امکان تعیین مقصد تورهای داخلی و خارجی و حتی تورهای ترکیبی، با پیجیده ترین حالات.

 

قیمت گذاری

تعیین قیمت تور با توجه به هتل، پرواز و پذیرایی، با جزییات و انتخاب های کامل.

 

تنظیمات

تعیین مواردی مانند قوانین و مقررات، کمیسون و کانتر مسئول تور.

 

حریم خصوصی

تغییر حالت تور برای نمایش فقط در سایت شما یا در سایت همه همکاران فروش و آژانس‌های عضو توربین رهسپار.

بررسی ویژگی ها

گزارش گیری و آمار

رزروها

گزارش کامل رزروها و وضعیت هر رزرو، به تفکیک خریدار و تاریخ و با تمام امکانات و فیلترها

مالی

گزارش کامل مالی از پرداخت‌های آنلاین و ثبت فیش، درخواست‌ها، شماره حساب‌ها، ریز تراکنش‌ّها و درخواست‌های تسویه حساب، به تفکیک تاریخ و مبلغ

فعالیت کاربران

کنترل فعالیت و رزروهای کاربران و زیر مجموعه‌ها و مشاهده فروش و سود هر کاربر و زیر مجموعه

لاگ سیستم

تمامی فعالیت‌ها شما، مسافران و زیرمجموعه‌های سیستم، در قسمت لاگ به تفکیک زمان قابل مشاهده است

پلن‌های مختلف توربین رهسپار برای همه

پلن طلایی حرفه‌ای


85/400/000تومان

سود رزرو کامل، پشتیبانی رایگان، باشگاه مشتریان، با امکانات مارکتینگ و امکانات زیر مجموعه فروش و سئو و اپ موبایل

انتخاب پلن

پلن برنزی پایه


22/900/000تومان

سود رزرو پایه، پشتیبانی رایگان، باشگاه مشتریان، بدون امکانات مارکتینگ و زیر مجموعه فروش و سئو و اپ موبایل

انتخاب پلن