سامانه گردشگری توربین رهسپار

پاسخی به نیازهای گردشگری

تیم ما متشکل از متخصصین فنی و بازاریابی حرفه ای مجرب است که در حوزه تخصصی گردشگری فعالیت می‌کنند. از جمله ویژگی های مشترک افراد تیم ما می توان به اشتیاق تحسین برانگیز آنان جهت راهنمایی مدیران و کارمندان آژانس‌های مسافرتی است تا بتوانند از فضای تجارت الکترونیک و بازاریابی آنلاین به بهترین نحو استفاده نمایند.

از جمله سایر ویژگیها و توانمندی تیم توربین رهسپار میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

  • ⦁ در اختیار داشتن تیم فنی متخصص و مجرب در خصوص سرویس های آنلاین گردشگری
  • ⦁ همکاری با تیم بازاریابی آنلاین و آفلاین
  • ⦁ تجربه چند ساله مدیریتی و کاری در حوزه گردشگری در کشورهای مختلف
  • ⦁ انجام پروژه های آنلاین مختلف مانند com و TourArmy.com و Tourbin.net
  • ⦁ در اختیار داشتن کانال های ممتاز آنلاین تبلیغات در شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک، یوتیوب، اینستاگرام، توییتر، گوگل پلاس و…
  • ⦁ سابقه همکاری با سایت های با سابقه و قوی مانند TripAdvisor 
  • ⦁ همکاری با نهادهای دولتی و خصوصی در ایران و خارج از کشور

 به تیم ما بپیوندید

اگر در جستجوی شرکتی با روحیه کارآفرینی و رها از معیارهای مرسوم و منسوخ هستید، انتخاب درستی کرده اید.

نرم افزار تحت وب توربین رهسپار شامل مجموعه‌ای از راهکارهای آنلاین برای افزایش فروش، بهبود ارتباطات و عملکرد آژانس‌های گردشگری است. در واقع توربین رهسپار برای آژانس‌های گردشگری وبسایتی را طراحی و راه‌اندازه می‌کند که امکان رزرو آنلاین خدمات گردشگری اعم از تور، هتل، پرواز، بیمه مسافرتی و … وجود داشته باشد. همچنین در صورتیکه هر یک از شرکت‌های گردشگری مجری یکی از خدمات گردشگری باشد، می‌تواند آنرا در سیستم تعریف کنند تا در معرض دید همکاران حوزه گردشگری قرار بگیرد. توربین رهسپار باعث دیده شدن محصولات آژانس‌های گردشگری و فروش بیشتر میشود.

 

بهترین برای آژانس ها

 

هسته قدرتمند

 

ظاهری زیبا

 

کاربر پسند

تجربه چند ساله ما در حوزه گردشگری و بررسی و تحلیل بازار، در کنار تخصص تیم فنی باعث تولید نرم افزاری شده است که به بهترین نحو پاسخگوی نیازهای شرکت های ارائه دهنده خدمات و آژانس‌های شناور است. توربین رهسپار تمامی این امکانات را در  «سایت تخصصی آژانس‌ها» زیر یک سقف جمع کرده‌است.